Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2020-07-07 09:04:15  Jarosław Ptak

Utworzono artykuł 342941 o nazwie 'Organizacja działu medycznego'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste342941
user_idpuste1316212
resource_idpuste3306
namepusteOrganizacja działu medycznego
category_idpuste51418
language_idpuste1
shortpusteOrganizacja działu medycznego
fullpuste

 

Dział Medyczny stanowią następujące jednostki i komórki organizacyjne:

1. Przychodnia Rejonowo - Specjalistyczna nr 1, 56 - 400 Oleśnica, ul. Ludwikowska 10:

1)poradnia podstawowej opieki zdrowotnej (4 gabinety lekarzy POZ, gabinet diagnostyczno – zabiegowy, pracownia EKG),
2)poradnia dermatologiczna (2 gabinety lekarskie, gabinet diagnostyczno - zabiegowy i rejestracja),
3)poradnia neurologiczna dla dorosłych,
4)poradnia neurologiczna dla dzieci,
5)poradnia reumatologiczna,
6)poradnia chirurgii ogólnej (+ gabinet diagnostyczno – zabiegowy w miejscu);
7)poradnia chirurgii urazowo - ortopedycznej (gabinet diagnostyczno – zabiegowy i gipsiarka w miejscu),
8)poradnia otolaryngologiczna dla dorosłych i dla dzieci (gabinet lekarski gabinet diagnostyczno - zabiegowy w miejscu),
9)poradnia onkologiczna
(brak kontraktu),
10)poradnia urologiczna (gabinet diagnostyczno - zabiegowy + węzeł sanitarny w miejscu),
11)poradnia chorób płuc i gruźlicy (gabinet diagnostyczno - zabiegowy z pracownią spirometryczną i rejestracją),
12)poradnia medycyny pracy,
13)poradnia ortodoncji,
14)poradnia stomatologiczna dla dorosłych i dla dzieci (gabinety + sterylizatornia),
15)pracownia rentgenowska ogólna (zdjęcia kostne, w tym kręgosłupa, klatki piersiowej, radiografia) - rejestracja, pokój opisów lekarskich, sala operacyjna, sterownia, serwerownia i archiwum),
16)poradnia zdrowia psychicznego (z rejestracją),
17)poradnia leczenia uzależnień i współuzależnień od alkoholu (z rejestracją)
18)pracownia RTG zębowego i mammografii (sala operacyjna, sterownia, ciemnia, pokój
opisów lekarskich): pracownia posiada system cyfrowy pośredni z radiologicznym
systemem informatycznym NETRAAD,
19)pracownia EEG,
20)pracownia EKG,
21)rejestracja ogólna dla POZ i poradni specjalistycznych (bez poradni: dermatologicznej, gruźlicy i chorób płuc oraz zdrowia psychicznego i leczenia uzależnień),
22) poradnia ginekologiczno - położnicza z gabinetem diagnostyczno – zabiegowym w miejscu i rejestracją oraz USG.

2. Przychodnia Rejonowa nr 2, 56 - 400 Oleśnica, ul. gen. J. Hallera 25:

A. Komórki organizacyjne zlokalizowane w budynku przychodni):
1) poradnia podstawowej opieki zdrowotnej (8 gabinetów lekarskich + gabinet diagnostyczno - zabiegowy),
2) poradnia dla dzieci zdrowych (pokój przygotowawczy, gabinet lekarski i punkt szczepień),
3) poradnia alergologiczna dla dorosłych i dla dzieci (+gabinet zabiegowy),
4) poradnia okulistyczna (gabinetem diagnostyczno - zabiegowym w miejscu),
5) poradnia diabetologiczna (gabinet diagnostyczno - zabiegowy w miejscu)
(bez kontraktu),
6) poradnia kardiologiczna (bez kontraktu),
7) punkt szczepień dla dorosłych,
8) pracownia ultrasonograficzna USG z f. Dopplera (badania: jamy brzusznej, tarczycy, bioder u dzieci, przezciemiączkowych, serca, przepływów żylnych kończyn dolnych i dogłowowych),
9) pracownia EKG,
10) centralne laboratorium analityczne (punkt pobrań materiału, pracownia hematologiczna, pracownia biochemiczna),
11) pielęgniarki środowiskowe,
12) rejestracja ogólna.

B. Komórki organizacyjne zlokalizowane poza siedzibą (budynkiem) przychodni:

1. Poradnia dla dzieci chorych, 56 - 400 Oleśnica, ul. Kilińskiego 4 c, w skład której wchodzą:
1) 4 gabinety pediatryczne,
2) gabinet diagnostyczno - zabiegowy,
3) izolatka,
4) rejestracja.

3. Gabinety stomatologiczne w szkołach*:
1) Gimnazjum nr 3, ul. Kochanowskiego 8 w Oleśnicy,
2) Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Św. Jadwigi 1a w Oleśnicy,
3) Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Paderewskiego 2 w Oleśnicy,
5) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 6, ul. Kleeberga 4 w Oleśnicy.
 * liczba czynnych gabinetów stomatologicznych w danym roku, zależy od liczby zakontraktowanych etatów lekarzy dentystów (punktów rozliczeniowych).

4. Gabinety profilaktyki zdrowotnej i pomocy przedlekarskiej z punktami szczepień w szkołach*: 1) w szkołach wymienionych w punkcie § 3 pkt 3 niniejszego rozdziału,
2) Gimnazjum nr 1, ul. Armii Krajowej 47 w Oleśnicy,
3) Szkoła Podstawowa nr 7, ul. Listopada 10 w Oleśnicy
4) Szkoła Podstawowa i Gimnazjum Gminy Oleśnica, przy ul. Wileńskiej 32 w Oleśnicy,
5) Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy, przy ul. Wojska Polskiego w Oleśnicy + Gimnazjum i Zasadnicza   Szkoła Zawodowa), ul. Wojska Polskiego 8 w Oleśnicy.

* SZPZOZ w Oleśnicy, realizuje zadania zdrowotne w zakresie opieki nad uczniami również w szkołach:

1) II Liceum Ogólnokształcące , ul. Wojska Polskiego 56 w Oleśnicy,
2) Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wiejska 35 w Oleśnicy,
3) Katolicka Szkoła Podstawowa Prywatna, ul. Północna 16 w Oleśnicy,
4) Szkoła Podstawowa, Wszechświęte 16 b,
5) Szkoła Podstawowa, Sokołowice 24,
6) szkoła Podstawowa , Ligota Mała 15,
7) Szkoła Podstawowa , Smolna 70,
8) Szkoła Podstawowa , Ligota Polska 3,

3. Wiejski Ośrodek Zdrowia, 56 - 400 Boguszyce nr 117 gm. Oleśnica:

1) poradnia podstawowej opieki zdrowotnej z pracownią EKG,

2) poradnia stomatologiczna,

3) pielęgniarstwo środowiskowe,

4) gabinet zabiegowy,

5) rejestracja.

4. Wiejski Ośrodek Zdrowia, 56 - 400 Ligota Polska nr 31, gm. Oleśnica:

1) poradnia podstawowej opieki zdrowotnej z pracownią EKG,
2) poradnia stomatologiczna,
3) pielęgniarstwo środowiskowe,
4) gabinet zabiegowy,
5) rejestracja.

<!--[if gte mso 9]> <![endif]--><!--[if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE <![endif]--><!--[if gte mso 9]> <![endif]--><!--[if gte mso 10]>

<![endif]-->
publishfrompuste2020-07-07 00:00:00
_activepuste1
slugpusteorganizacja-dzialu-medycznego

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..